Nonsens AB

om du känner dig lite ensam eller bara är uttråkad finns det nu en lösning.
ring bara upp 54354677 så får du lyssna på ett samtal mellan mig och baby;
-ahmen, vad brukar du använda för fotkräm då?
-äh du vet, den där i grön förpackning. förresten, har du gröna prickar på magen?
-jo, jag har ju det.. fast på ryggen är dom rosa. själv då?
-nej jag kör på det här med att jag duschar mina handflator tre gånger varje timme.
-jaha, jag har hört att det ska funka ja. men visst får man rabatt på den där affären om man äter herpeskräm?
-m, det är så sant så. ellerja, det var inte rabatt utan då stänger affären vid 14.30 för en. annars stänger den 14.00. så ja..
-ahaaa, okej..

det kommer att förgylla din dag, så ring!


------------------------------------------------------------------------

igår och idag har jag typ bara umgåtts med killar, nån gång måste man ju uppleva det också.
jag undrar dock vad receptionisten på vandrarhemmet tänkte när fyra killar och en tjej checkade in där. well, det behöver vi inte veta heller..

sen behöver jag bara säga en sak till om gårdagen; kissnödighet.


idag, idag, idag. jag gjorde en deal med andreas. sen var det mest string och sånt. plus att jag fick reda på varför jag var inte kunde komma så tidigt den dagen, varför jag bara hade en femhundring med mig och vem " pappa" egentligen är.
och det jag har hört allra mest av dessa människor har varit saker i stil med:
-jag hatar stockholm.
-fan vad alla stressar..
-tänk om man bodde här, alltså.. det vore inte kul!
-hur kan man trivas här?

typ.

Kommentarer
Postat av: baby

babe, tihi. jag älskar våra samtal.
jag får ut ganska mycket om hur du är som person under dom; dvs underbar!

2005-11-11 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback