life is not distant.

jag satt på bussen igår med hanna, hon är bra. vi pratade en massa nyholmskaminnen,
om hur det var då och så. att det var fina tider men att aldrig, nej aldrig, skulle vi vilja gå där igen.
banan-, linjal-, nypkrigen. alla krig; fulla av skratt. även när de innehöll blod, blod på min vita tröja.
vi var ju bättre än alla andra också när vi liksom inte kunde få igång motorn hur hårt hanna än drog och den var ju bara bakochfram, suck.

jag tycker verkligen om dansen. det är skönt med ett avbrott från allt annat, man blir verkligen avslappnad och det är otroligt kul. det motiverar mig.
sen är drama b, foto och bild a i skolan njuter jag av. underbart, faktiskt.

och nu till det stora ÅH, måndag.. alltså, MÅNDAG. death cab for cutie, det finns liksom inte ens i min fantasi.
jag vill på mew också, och håkan hellström. men det lär ju bli av, vad annars?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback