bjud mig på en fika så får du en förklaring.

jag tänker inte ens försöka förklara, det är allt för komplicerat.
men om du nu skulle vilja veta är det bara att fråga så kan jag åtminstone försöka.

det är så konstigt att vara här tillbaka i sitt gamla hem igen, för sex veckor flyttade vi ut liksom. och nu ska vi stanna några dagar, en vecka - vem vet? ellerja, vi kan bara stanna till den 4:e januari. 
det här med huset tar alldeles för mycket energi av mig och alla andra. jag orkar inte länge till.
men det ska gå, det kommer gå. jag längtar tills det är klart, bara. 
och jag hoppas innerligt att det nya året blir en start på något nytt, jag måste gå vidare och glömma vissa saker. jag ska dansa in det nya året, det ska jag. 
om jag bara lyckas hålla mig borta så ska det gå bra, 
ellerhurellerhurellerhurellerhurellerhurellerhurellerhur?

det är bara så.. fruktansvärt jobbigt. mitt huvud värker, mina ögon värker, min kropp värker. ge mig någonting.
jag ska sova men först så måste jag bli klar med aaaaaah, en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback