förtvivlan, förvirring och förflutet.

helt plötsligt vänds allt upp och ner, igen? var befinner jag mig då? på något konstigt ställe i alla fall.
jag förstår dig bara inte, det skulle bli så mycket lättare ifall du bara klargjorde vissa saker och ting så att jag slapp gå runt och grubbla på dem. då skulle jag i alla fall veta.
för nej, det är nog inte mig du menar för det mesta. kanske menar du inte mig en endaste gång. nej, det tror jag inte. hahahaha. jävla pucko nadja.

och så den här drömmen, det sista den gör är att klara upp saker och ting. drömmar är ju livsavgörande och man bör tänka på dem och gå igenom dem mer än vad man gör. tänk om den betyder något? fan.
vadhurvarförnärvar ska jag göra? om drömmen betyder något borde vi prata, eller ja - du ska börja prata med mig. men det skulle inte fungera, eller hur? för jag är luft för dig.
det här tar så fruktansvärt mycket energi av mig och jag orkar verkligen inte.
du läser säkert inte ens det här. så jävla onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback