don't come knocking, this doors for locking. have you got the key?

31665-46

(jag skulle kunna skriva om min och amandas resa till ungern på höstlovet, att vi hade the time of our lives, att maria förde mina tankar till en liten söt kyckling och att hela tolv timmar spenderades på budapests flygplats. jag skulle kunna skriva om emmas alldeles för korta stockholmsvisit. jag skulle kunna skriva om min korta träff med skånemathilda. jag skulle kunna skriva om att jag har låtit saxen göra sitt med mitt hår. jag skulle kunna skriva om cosí fan tutte på orionteatern som inte var mycket att hänga i granen. jag skulle kunna skriva om min, hannas och johannas mustascher. jag skulle kunna skriva om dagen då min vän amanda fyllde hela arton år. jag skulle kunna skriva om hur jag röstade för första gången i mitt liv, i holland. jag skulle kunna skriva om den kvällen då vi såg marie antoinette. jag skulle kunna skriva om min dag, den dagen då jag fyllde arton år och då vi livade upp kriiig. jag skulle kunna skriva om min och amandas fest och om bakfyllan dagen efter. jag skulle kunna skriva om gertrud eller varför inte jag tar din hand i min. jag skulle helt enkelt kunna skriva om hur många saker som helst, saker som kanske skulle intressera mig men inte är. eller er men inte mig.)

jag tror att jag kanske kommer känna så som man aldrig känner,
jag tror att jag målar riktigt stora overkliga tavlor igen (måste tro i alla fall)
och jag vill att någonting oväntat ska slängas in någonstans,
att något/någon ska rycka i mitt hår, mina kläder och mina armar till en o-vardag.
nej, vet ni vad? jag är glad.

Kommentarer
Postat av: emma

skriv hur mycket som helst hur lite som helst bara du finns där så är jag nöjd. rita hur stora tavlor du vill dom små är också fina bara du ritar liksom. känslan av att nån knackar på ditt fönster i djurkläder är påtaglig. jag blir glad. för du är glad. jag hoppas att nån kommer snart. om inte, att jag kommer snart.

Postat av: Gunnar Nilsson

Skriv mer!

Postat av: Fabian

den där kommentaren av Gunnar Nilsson med länk till plastikkirurgi finns det massa av i min blogg med! fast med olika namn, typ Gunilla, JOnas peterson, m.m... vad är grejen egentligen?!?

2006-12-13 @ 15:03:47
URL: http://steckenpferd.blogg.se/
Postat av: ava

hahaha.
Gunnar!

2007-01-03 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback