so this is the new year.

okej.. nyår. det var en lyckad kväll/natt det, först middag hos amanda. folk kom och gick litegrann. sen kom vi på typ fem minuter innan bussen skulle gå att vi skulle åka in till stan för att se fyrverkerierna, om vi missade den bussen skulle vi sitta på bussen vid tolvslaget. inte så kul. usch, jag kan inte säga att det var en trevlig upplevelse att springa till bussen. jag trodde att jag skulle dö av någonting.

under bussen skrev jag förstås en liten "berättelse" som ju var tvungen att skrivas någon gång, ehm.. när ni läser den lär ni antagligen förstå i vilket tillstånd jag var;

"den bästa upplevelsen var hahaha säger gabbi för hon vill att johanna ska slicka henne på näsan. tomas säger att det blir SKITBRA däruppe & nu tralalala ohoooo. eeehm. en korv i en bajskorv ska fisa och hoho. carro sprang inte hon kissade bara. gabbi svarar på sarahs kritik. JAG GILLAR ER.
*en streckgubbe med en massa ringar överallt* <---muskelknutte.
han säger gott nytt år & att gabriel har snott nadjas blandning. tack & hej leverpastej. tittiluoluo 15 minuter!!!"

inga fler kommentarer på den.

väl framme i slussen ställde vi oss så att vi fick utsikt över hela staden och så blev det nytt år förstås. pussar, främlingar och champagne. och just det, jag pratade nog en himla massa om att det var slut. ja precis, någon vet säkert vad jag menar.

sen åkte vi hem igen efter många om och men; gabriel skapade väl dom flesta. han sprang iväg, hans mobil försvann ochså.
senare vid halv tre kom cristine, matilda, rakel och mary. sen var det en himla massa tjat om kungers, ALL THE FUCKING TIME. 



- alltså.. varför tycker killar att det är så sexigt när två tjejer kysser varandra?
- för att det är två av det vackraste som finns! 
- fan, det var ju ett bra svar.


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback