wild mood swings.

jag förstår inte vad det är med mig. iofs verkar ingenting gå som jag vill; det här sticks som en stickig tröja en varm sommardag. mitt huvud känns tungt, mitt humör är långt nere och inte ens överförningen med bilderna gick bra. så gick det med den photosessionen (säger man så i bestämd form?) liksom. . .
inte för att bilderna har försvunnit eller så men jag hade sett framemot att få sitta här och redigera dom just nu. istället för att skriva i min blogg om hur fruktansvärt irriterad jag är. usch, jag känner mig sjuk. 
men var finns den personen som ska pyssla om mig? som jag kan pussa på som tack?

jag saknar emma, jag vill träffa henne nununu. darlinghoneybabylove. you're such a wonderful person.


31665-15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback