jag kan ge dig sådana fysiska sensationer, det skulle förvåna dig mycket

31665-34
nu har jag sett "vad är det för en jävla sommar?!" tre gånger och
jag börjar lära mig replikerna, tittar stolt på min pappa (obs! skryt obs!)
och faktiskt så känns det jävligt mycket som sommar.
det fikas med kompisar såsom shida, det dricks drinkar hos vänner
såsom johanna, det lyssnas på fantastiska låtar såsom damaged
goods, det längtas efter människor såsom emma, det peppas
inför emmaboda och det funderas över malmöfestivalen och
yeah yeah yeahs som spelar där den 22/8.
för okej, jag skulle definitivt inte säga nej till att åka ner över ett dygn
sådär bara, frågan är vem som skulle följa med?

kom igen.

Kommentarer
Postat av: emma

jag skulle följa med. vi kan bo hos frida,
jag saknar dig

2006-08-03 @ 19:55:36
Postat av: nadja

MEN EMMA. då åker vi. seriöst, vi gör det!
men är du säker på att vi skulle kunna bo hos frida?

jag s-a-k-n-a-r dig och det svider.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback