last night i dreamed that i kissed lou reed

PLATS: GREKLAND (I DRÖMMARNAS VÄRLD)


det råkade vara så att min egna pappa kände lou reed och så sitter
han där på en stol i en mystisk trädgård med alldeles för stora svarta
solglasögon på sig och spelar saxofon, jag går runt och är alldeles för
feg för jag vågar inte fota honom, då plötsligt går allting väldigt snabbt för
jag och lou befinner oss backstage till någon slags realityshow för par,
utan någon förvarning överhuvudtaget kysser jag honom och det han
säger är inte något annat än "det där tycker jag är en bra idé" och våra
ögon möts, likaså våra händer men efter detta verkar det som om han
inte vill ha en relation och jag är förstås efterhängsen, förföljer honom
och går till prisxtra där han jobbar i kassan och försöker vara lite
jag-är-här-för-att-handla-inte-för-att-träffa-dig och för övrigt varvades
allt detta med en våldtäkt där tjejen var lika stor som mannens könsorgan.

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha

2006-08-05 @ 00:19:49
Postat av: Baby

Jag har analyserat dinna drömmar mycket kvalificerat med Freuds drömtydning och kommit fram till
a) Du är galen
b) Detta var mycket underhållande läsning
c) Jag tror inte att Lou kommer att ringa, trots att han lovade(liksom alla män?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback