ett kärt återseende!

31665-26

åh, som jag har saknat och helt plötsligt så låg skivan där. äntligen har jag fått tillbaka min modest mouse-skiva som alla trodde var borta. och mamma som nästan hade tänkt slänga den.
den får mig att le eftersom den påminner om förra sommaren och suck, dom är bra.


festivaler. detta ständiga problem. varför ska det vara så svårt? för att det bara är så.
emmaboda är iaf klart, biljett måste dock bokas. och sen hultsfred då. med dom dåliga artisterna. hum.
och så ska jag ju vara i grekland då egentligen, vilket jag kommer att vara när peace & love är och det är rätt tråkigt för det hade varit mysigt. men arvika då, kanske? dom måste dock boka bättre artister.
JOBBIGT.


så många gånger har jag lyssnat på den här låten.


we were shootin' at a mound of dirt
well nothing was broken
nothing was hurt
but i probably really should
have been at work
but if my freetime's gone
would you promise me this?
that you will please bury me with it?

Kommentarer
Postat av: amanda

ÅH! så du hittade den tillslut! härligt! vart var den?
å, festivaler ja. vi måste boka emmaboda snart.

Postat av: amanda

jag vill ha vår med dig med, nadja!

2006-03-30 @ 20:55:02
URL: http://respond.blogg.se
Postat av: henk-ay

hey, hittade jag hit eller? mais oui. vore schysst om det blev emmaboda, för några av mina compadres börjar typ banga det och vilja till roskilde istället. hur man kan prioritera Roz+moz före emmaboda och darren hayman är bortom mitt förstånd. ses snart eller?
fridens

2006-04-01 @ 05:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback