kompisarna stoppade ner mitt huvud i snön.

idag gick jag och blundade med nya sulor i skorna, jag gick liksom i en dröm och alla sinnena, ja.. väcktes till liv. det var sommar: solen sken, fåglarna kvittrade, någon sågade så att sågspånen yrde och för varje steg jag tog växte gräset sig grönare. senare idag fick jag en stöt i huvudet som skrämde livet ur mig.


hursomhelst; kompisar var här idag. kompisar hade med sig fika, jag och kompisar fikade alltså. vi fikade oss mer än proppmätta men det gjorde inget sa kompisarna för vi sprang och brottades ju bort det sen. ja, alltså, vi hade snöbollskrig. vi liksom mulade varandra något så otroligt. min rumpa blev blöt. kompisarna blev också blöta.

vi gjorde en massa annat också vet jag bestämt, tog fina kort & sådär. pratade liksom om att underifrånvinkeln var den bästa vinkeln. det finns faktiskt många bevis för det. alltså kan man samfatta det med att kompisarna hade det trevligt, jag hade det trevligt. alla nöjda och glada alltså. jag gillar er.

Kommentarer
Postat av: emma

alla gillar DEJ!

2006-03-23 @ 07:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback