i feel as if i could do anything

31665-30

det är få människor som är så intressanta som björk. som är så intelligenta,
energiska, nyskapande, berörande och fantastiska.

jag har ett stort behov att bli av med all kreativitet i mig.
all den energi som trots allt finns i mig. den behöver släppas fri.
ett stort behov av att röra på sig och att göra saker får mig att bli..
otålig på nåt sätt. jag tror att det kallas för att vilja utnyttja varenda
vrå av livet och dagen och natten och egenskaper och sig själv
och och och och och och och och och och och och och och och

jag ska baka.
jag har mens.
jag vill.


Kommentarer
Postat av: emma

ooh. i know that feeling.
mens, baka på honey! sen kan du äta allt utan att må dåligt!
björk är fantastiskt.
jag tror att hon skrev "yoga" tilldig efter att jag bad henne.
när ska vi träffas?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback