alcohol

"PÖZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZXXXXXXCFFFFFFFFFFFFFFFFFFFgbfabhbjkörköavjööövlejöflurrrr
pöpejkskkkäapapappapappadinbrorrrrr!dukanvaradinmammammamammmammamammamamamma
mamammamenmunkeburrmedenliteflu7rrepduprmedåttaflirppedirippärpjlikj!ahadutrorattduvetbättre
menNEJjagvetbättreändinMAMMAdinmammaaärenburkellerenflurkellerenblurpellerenörpppfisk'
mellanslag du måste ha mellanslag du gabben är du schööön elleör najnajnaj för jag är en hajjjj
ellerrrrrrr och du kanvara en ful kurrirkurramurra och därför är jag en halv kines eller börrp PÖÄÄÄÄÄÄÄZZZZZZZZZZZZZZXZXZXSZZ<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<ZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZSSSajsatomastageintetagenajintetagrajkskcika sögerjohjannsc hjen"

så går det när jag skickar mail till folk kl.2 en lördagnatt efter att ha konsumerat en del alkohol.
att ha mobil och internet i närheten när man är berusad är oftast inte en sån
bra idé, fast när det blir som ovan är det faktiskt rätt kul dagen efter.

Kommentarer
Postat av: emma

haha, eh, vem skickade du till? jag vill också sovaöver hos dig

Postat av: nadja

haha, till thomas, tage alltså. vi hade skaffat bilddagbok åt honom utan att han visste det, och så skulle jag skicka ett mail till honom med hans lösenord. fast jag skrev ju lite mer som synes.. jag vill att du ska sova hos mig! jag vill sova hos dig!

2006-10-09 @ 17:55:40
URL: http://catch.blogg.se
Postat av: Shida

HAHA, jag förstår definitivt!
nej USCH USCH USCH USCH, vad gjorde vi i lördags? WHY!?!

(å andra sidan var det väldigt kul!)
jag ringer i eftermiddag!

2006-10-11 @ 10:37:05
URL: http://pollen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback