your tears they tell me, there's really no way of ending your troubles with things you can say

31665-44
jag tror att det var där under stjärnorna.
ja, jag tror att det var då.
det liksom vände.
precis då.
då.


jag hade då velat skriva alla svordomar som fanns där just då. jag vet inte varför. bara därför kanske.
det är inte så att jag längtar tillbaka.
men det är ett fint minne bland andra fina minnen. nu är det finito, the end, slut!
och det har varit det länge.

jag tror att det just därför är skönt att liksom tänka:
då hände det och allt det som hände, det var då och då är i det förflutna och nu är i nuet,
och just därför kan jag minnas.


Kommentarer
Postat av: m

jag saknar dig & allt som var.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback