but i have to conceive that wherever you are, you're still driving my car.




jag kan ju inte annat än medge att det hela är lite gråzon-
aktigt men att min tillvaro inte är något att klaga på ändå.
dock kan jag samtidigt inte bortse från att jag hellre har starka
färger runt omkring mig. hursomhelst är allt lite märkligt, jag
är med om saker som inte kan annat än förvirra även den
mest klartänkande personen. så vad gör man åt saken?

man lyssnar på i'm all right - madeleine peyroux och
åker till rättvik och emma tills på torsdag.

Kommentarer
Postat av: emma

hela blogg.se är ganska segt just nu. hum. du har har liksom tryckt på publicera nu knappen?
gå in på arkiv, kanske du har sparat i utskick?

2007-03-05 @ 00:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback