good things have tended to come late

jag borde inte vara här nu, jag borde inte vara här nu, jag borde inte vara här nu.

jag borde vara där nu, jag borde vara där nu, jag borde vara där nu.

var? jag borde vara på linneas artonårsfest och ha kul.
eller så borde jag vara på vänner & bekanta, och ha kul.
men jag får inte - för jag är sjuk. halvsjuk. men om jag går ut så blir jag förstås sjukare säger mamma och jag gör som mamma säger och pappa har ändå ingenting att säga till om för han är inte ens hemma. han är i moldavien nu tror jag. eller ukraina.

det är så mycket att hålla reda på.

Kommentarer
Postat av: ava

tjoo.
jag har läst igenom här lite. du skriver fint lilla flicka.
vissa bloggar man läser är så ointressanta, men inte din. tänkte bara nämna det.

2007-02-08 @ 14:12:55
Postat av: nadja

åh, tack ava! verkligen tack, nu lyste du upp min dag stora pojken! (haha)

hörru, vi bör ses! i miss u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback