all the people are dancing and they're having such fun

if you close the door
the night could last forever
leave the wine-glass out
and drink a toast to never


jag läste det du skrev. jag kommer ihåg det minst lika väl som dig.
jag vill glömma det, kanske inte lika mycket som du vill. jag vill tillbaka, du också?
men jag vill inte se i dina ögon igen. för det finns allt för mycket smärta och..
overklighet där. tung huvudvärk, du på ett berg, ord som upprepas och ingen
som helst uppfattning av utrymme, mellanrum och närhet. men vi ses snart.
och jag vet fan inte hur jag ska vara. kanske ska jag bara vara.


oh, someday i know
someone will look into my eyes
and say hello
you're my very special one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback