i can't explain why it's a sin, the state i'm living in. i just feel so tired.

det är snö ute och jag gillar känslan när hela ansiktet fryser till
som om det stramas åt och jag såg ett foster som låg i snön
när jag gick på den gamla vanliga vägen hem.

och jag är trött. jag är så förbannat, fruktansvärt, frustrerande, fucking trött.
denna vecka har jag sovit max sex timmar varje natt. sittandes där, här, utan
att tänka genom att tänka för mycket, bara stirra på ingenting och ibland på
någonting. inte veta varför jag gör det och undra varför jag glor på dataskärmen,
igen. åter igen. ännu en gång, igen. giv mig disciplin! eller en man!

dagens svenskalektion: hångelprat och "dear god, if i can't be skinny, please make my friends fat."

fortsättning på föregående inlägg: jag hade rätt.



bara för att:



Kommentarer
Postat av: Moa

I hear you, sis'.

Postat av: amanda

hm, låter jobbigt det där. sov inatt! och i tid! låt inte datorn styra dina nattetider. (;
vore kul om vi hittade på något? tycker iaf jag.

2007-01-19 @ 21:04:20
URL: http://respond.blogg.se
Postat av: Hanna

mer man åt nadja! det vill jag demonstrera för! :)

2007-02-01 @ 20:05:30
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se
Postat av: agnes

du behöver en MAN! fast tro inte att du får mer sömn för det :)

puss/a

2007-02-03 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback