now watch this: toodle langa langa toodle langa fang.

31665-54

jag är uppe sent om kvällarna för jag väntar nog på någon och jag undrar
varför jag inte läser en av dom en, två, tre, fyra, fem böckerna som jag har
påbörjat och nej jag orkar inte namedroppa.

spenderade de ljusa lördagstimmarna med att fullkomligt vältra mig i
ångest för att jag inte pluggade fastän jag borde. det hela vände som
tur var tack vare att cristine övertygade mig om att först följa med på fika
och sen fest och om och om och om och om och om igen; jag har saknat dig så.
glatt överraskad av en full agnes med lila tänder i hallen som påstod att
hon inte kände sig särskilt berusad och så tog vi en äggkopp till. grannarna
kom, musiken stängdes av, min i-pod åkte fram och med varsin hörlur i
örat dansade jag och agnes runt till northern soul- och franska pophits.
söndagsbakfylla som gick över snabbt och vad fan gjorde jag mer? jo,
gjorde misslyckad vit chokladmousse och åt pannkakor med bror 1, bror 2
och mamma för att det är så gott. och kanske pluggade jag lite på kvällen
men det spelar ingen roll för det viktigaste är att det alltid löser sig.
(bara man vill så)

Kommentarer
Postat av: emma

du har rätt inställning. det löser sig, det är inte så himla viktigt. äta pannkakor är viktigare!

Postat av: amanda

huh! var du fest? ofta du inte ens har berättat om det, din tjyv! och jag som liksom trodde att du var hemskt upptagen och aldrig kunde gå ut?

2007-01-30 @ 17:10:54
URL: http://aujour.blogg.se
Postat av: amanda

och det ska stå: var du PÅ fest.

2007-01-30 @ 17:11:25
URL: http://aujour.blogg.se
Postat av: nadja

haha, cristine ringde mig på fredagskvällen och frågade om jag ville följa med och så gjorde jag det. största anledningen till att jag inte kunde gå ut var för att jag inte hade råd, men hemmafest är ju gratis! ^^

2007-01-30 @ 17:17:24
URL: http://catch.blogg.se
Postat av: Moa

Haha, fan vad söta ni är!

2007-01-30 @ 17:24:24
URL: http://calendargirl.blogg.se
Postat av: amanda

hmpf. på dig lät det ju som att du skulle vara väldigt upptagen mest hela tiden. jag hade ju också velat gjort något. och alla är ju för det mesta så jäkla opeppade på fredagar. och nu när jag har varit peppad i flera veckor och vi äntligen ska gå ut på lördag så äter jag penicillin... livet är orättvist.

2007-01-30 @ 17:34:41
URL: http://aujour.blogg.se
Postat av: Johannschen

fult nadja. parta utan oss, det ska du få igen. nej skojja (vet inte om det var menat som ett roligt skämt får isånt fall misslyckades jag) låter i alla fall som du hade nizzze kväll, trevligt!

2007-01-30 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback