all they wanted was to touch your face, your hands and gaze into your eyes

image57image58

jag har knackat på era dörrar för många gånger nu
dörrar av ek, mahogny, björk, furu och kanske sten
någon enstaka gång
stenar
dom kastar stenar på mig
omedvetet
medvetet

jag säger alltid att det där är väl som vanligt
men det är inte som vanligt
det är
egentligen inte alls
det finns inte
men det är inte som vanligt

jag ska sluta med den där passionen
ska sluta med att drömma utan startskott
och aldrig mer tänka någon tanke
som har med kärleken att göra

(det roliga är att jag kommer upptäcka imorgon
att jag hade helt fel, det är min önskan iaf, men 
jag behövde nog skriva det här och vad fan, 
det finns så många låtar man kan lyssna på)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjingeling

2007-03-11 @ 21:42:54
Postat av: nadja

hej, vem är du?

Postat av: olle

hej nadja! vilken fin blogg du har.
jo ja lite är det jag :) är det vår i sthlm? jag är glad.

2007-03-13 @ 12:46:43
URL: http://folkes.blogg.se
Postat av: em

ne sluta aldrig
med passionen och sluta aldrig drömma! fantasi är viktigare! nyromantisera allt! bli aldrig besviken! längta efter allt & tro aldrig att det är omöjligt! hypade ord men ja, jag saknardig.

2007-03-25 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback