well, it would've been, could've been worse than you would ever know.



det regnar ihärdigt ute, riktigt stora droppar träffar mitt
fönster och visst är det lustigt hur man då får lust att
springa ut? eller ska jag kanske tala för mig själv?
för när jag fick syn på regnet fick jag en känsla av
sommarregn och det måste vara bland det bästa som
finns. regn ÄR mysigt, under rätt omständigheter.
antingen ska man mysa (usch vilket äckligt ord egentligen)
inne med någon man håller av, eller om man är själv
ska man ha sällskap av en bra bok. jag blev glad av
regnet, det påminde mig om flera saker såsom popaganda,
emmaboda och varma somrar i spanien/italien/frankrike
som blev svalare av regnet.

oförutsägbart nog insåg jag även att det är så oerhört dumt
att vara övernaturligt stressad över skolan och att
överhuvudtaget känna sig missnöjd med allt och ingenting.
detta säger jag självklart i stundens hetta men jag menar,
det är väl nu man ska ha the time of your life? jo.

tummen upp för:
emmabodas bandsläpp
varmare tider snart igen som tillåter vårskor
arcade fire på fredag
humanas rea
vänner
modest mouse nya skiva till försäljning i april

tummen ner för:
tummen ner
(och att jag vare sig jag satsar högt eller inte har mycket plugg denna vecka)

Kommentarer
Postat av: amanda

ja! tummen upp för emmabodasbandsläpp! blev genast mer peppad då jag såg det.

och, hur gick det på rean idag? hittade du något? jag var inte där idag. får se om jag går imorgon, men jag ska verkligen försöka vara sparsam nu när jag handlat så dyra skor. (; fast hittar man nåt snyggt för tio kronor tackar man ju inte nej liksom.

Postat av: Hanna

bra "tummen upp" lista!! :DDDD

2007-03-19 @ 21:33:43
URL: http://aprilhimlendagbok.blogg.se
Postat av: Johan

Jag måste också hålla med om tummen upp för emmabodasläppet!
Hm, tänkte chansa på att fråga om du vet någon som har biljett till arcade fire men inte kan gå. Är det så? komigenkomigenkomigen!
(och neej det är inte bara du som vill springa ut när det regnar. men när man kommer på att det inte är sommar ångrar man sig. Men sommarregnspringande är fint!)

2007-03-20 @ 01:39:34
URL: http://abitofamess.bilddagboken.se
Postat av: nadja

ja, emmaboda blir great! ska du dit?
åh, nej tyvärr så känner jag ingen som har det. hm. det finns inget på blocket eller? har du lagt upp en bild på bilddagboken?
(ja! jag vet! det var nog därför jag stannade inne trots allt, så att min illusion inte skulle förstöras liksom)

2007-03-20 @ 08:58:55
URL: http://catch.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, jag har i princip bestämt det iaf, har inte bokat och sånt där, och jag vet inte hur/om jag ska jobba då, men ja, jag ska dit.
Det finns nån, men det är typ för dyrt. 800kr vet jag inte om jag har råd med. Får gå ut någonannanstans, det ger sig.
Bild på bilddagboken kör vi på!

2007-03-20 @ 22:46:30
Postat av: Johan

ja, jag har i princip bestämt det iaf, har inte bokat och sånt där, och jag vet inte hur/om jag ska jobba då, men ja, jag ska dit.
Det finns nån, men det är typ för dyrt. 800kr vet jag inte om jag har råd med. Får gå ut någonannanstans, det ger sig.
Bild på bilddagboken kör vi på!

2007-03-20 @ 23:02:26
Postat av: Johan

amenfan, dubbelkommentar, sorry

2007-03-20 @ 23:02:54
Postat av: Anonym

hej!
vi hittade vår lägenhet på www.loquo.com och jag tror att det är det lättaste sättet att hitta en någorlunda billig lägenhet. men man måste tyvärr leta länge och noga...
hade du tänkt åka hit och plugga eller nåt?

2007-03-21 @ 14:47:57
URL: http://www.theresaybianca.blogspot.com
Postat av: em

vår vår jag borde vara hemma hos dig och få skoskav! det här till! kärring, vi syns i påsk! jagälskar dig! ps regn är mysippppppppppppppys

2007-03-25 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback